Thursday, September 17, 2009

at last,dpt cuti for raye and enjoy the raye and LOVE YOU ALL

SALAM...today,its the last school hehe lum lagi tapi cuti raye?hehe but i will miss my followers 1ST its kak syud...she "s always make me happy and x kering gusi :P but disebabkan nak raye everybody sebok bout pack,servis car,baju raye,kuih raye,and duit raye kene kuarkan kat bank...nanty anak sedare minta ang paw ma...hehe...and arini juga my OLDEST sisiters go shopping at PAVALION without me...she buys her jeans...FOREVER 21 i dont know why... my oldest sisiters GILA JENAMA.. dan harap2 die takkan ejek saya yg beli baju kat parkson...hehe i know her standard....and she is over-over totally over with her things?=hehe... never mind...my oldest brother dah balik dari asrama die kat nun jauh die LANGKAWI..i miss him soo much..,and he muscles make me feel jeles but why...die laki boleh arhh aku pon boleh ape...tapi die maen rugby aku lumba lari ape..hehe puji diri sendiri ish2 x patut tu.. abg sayer dah form 4 ...



until there...,
SALAM SAYANG DARI SAYA JIHAN MADIHA :P